خانه / علوم انسانی / پیوند مدیریت استراتژیک هزینه‌ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی ۳۳ صفحه

پیوند مدیریت استراتژیک هزینه‌ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی ۳۳ صفحه

دانلود رایگان پیوند مدیریت استراتژیک هزینه‌ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی ۳۳ صفحه ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” پیوند مدیریت استراتژیک هزینه‌ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی ۳۳ صفحه “را از یاهو شاپ دانلود نمایید.


پیوند مدیریت استراتژیک هزینه‌ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی مقدمه      سودآوری، رویا و آرزوی همه‌ی شرکت‌ها و مدیران است، اما مانع بزرگی به‌نام هزینه‌ها،  می‌تواند تمام رویا‌ها و آرزوهای یک شرکت را دست نیافتنی کند. وقتی نمودارها روند صعودی هزینه‌های سازمان را نمایش می‌دهند نه تنها نشان می‌دهند که سلامت سازمان در خطر است بلکه می‌توانند زنگ‌ها را  برای مدیران  نیز، به‌ صدا در آورند. هزینه، نزد مدیران وسهام داران، واژه‌یی دوست داشتنی به شمار نمی‌رود. اما همان‌قدر که صاحبان شرکت‌ها نسبت به هزینه‌ها حساسیت نشان می‌دهند، مشتریان نیز احساسی مشابه نسبت به واژه‌ی ” قیمت ” دارند. در دنیای کسب و کار، هرچه شرایط رقابتی‌تر می‌شود، اهمیت مسائلی چون کیفیت، قیمت و زمان تحویل  به‌ شدت افزایش می‌یابد.    امروزه سازمان‌ها باید هر چه سریع‌تر کالاهایی باکیفیت و قیمت مناسب را به بازار عرضه کنند و گرنه در عرصه‌ی رقابت حرفی بر …

این محصول “پیوند مدیریت استراتژیک هزینه‌ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی ۳۳ صفحه  “توسط پورتال  یاهو شاپ  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو شاپ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *