خانه / علوم انسانی / مقاله در مورد بازاریابی رابطه مند

مقاله در مورد بازاریابی رابطه مند

دانلود رایگان مقاله در مورد بازاریابی رابطه مند ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” مقاله در مورد بازاریابی رابطه مند “را از یاهو شاپ دانلود نمایید.


لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت )   تعداد صفحه۲۱   تعریف بازیابی رابطه مند بازاریابی رابطه مند ارزش طول زندگی مدل سطل سوراخ دار منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده ابعاد بازاریابی رابطه مند فرایند مستمر تغییر استراتژی های تغییر نتیجه گیری مدیریت ارتباط با مشتری و اهمیت آن در تجارت الکترونیک مدیریت ارتباط با مشتری و اهمیت آن در تجارت الکترونیک   تعریف بازیابی رابطه مند: بازاریابی رابطه مند (RELATIONSHIP MARKETING) هنر کسب وکار امروز است. برای حفظ مشتریان کلیدی (سود آور) موجود، مهارت در ایجاد ارتباط صحیح با مشتری ضروری است. تئوری بازار یابی بدوی یا کلاسیک، عمدتاً به انجام معامله توجه داشت وبه حفظ مشتریان اهمیتی نمی داد. اما با گسترش رقابت و اشباع شدن بسیاری از بازارها و تغییرات پیوسته در محیط و ترکیب جمعیت، شرکتها با این واقعیت روبرو شدند که امروزه دیگر مانند گذشته شرکتها با یک نظام اقتصادی روبه گسترش و بازارهای درحال رشد روبرو نیستند. امروزه هر مشتری ارزش ویژه خود را دارد و اینک شرکتها برای به دست آوردن س …

این محصول “مقاله در مورد بازاریابی رابطه مند  “توسط پورتال  یاهو شاپ  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو شاپ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *