خانه / علوم انسانی / پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM

دانلود رایگان پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM “را از یاهو شاپ دانلود نمایید.


لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*  فرمت فایل:powerpoint (قابل ویرایش و آماده پرینت)  تعداد اسلاید :۱۷ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ نوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه به حجم معاملات دارد و نتیجه ان نیل به سود بیشتر برای سازمان و افزایش رضایت مشتری است . زمینه های ظهورCRM .1مشتری به عنوان یکی از کالا های مهم سازمان است. .۲مشتری عاملی است که می توان ان را تحت کنترل قرار داد. .۳هزینه جایگزین کردن مشتری بیشترازهزینه برقراری و حفظ رابطه با مشتری است. .۴مشتری راضی باعث جذب دیگر مشتریان می شود. ایجاد ارتباط با تک تک مشتریان ارزشمندازطریق استفاده موثر از اطلاعات حساب او((kotler,2003. nCRMواژه ای برای مجموعه متدولوژیها و فرایند ها و نرم افزارها و سیستم هایی استکه به موسسات و سازمان ها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با مشتریانشان کمک می کند((bernett:2001 …

این محصول “پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM  “توسط پورتال  یاهو شاپ  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو شاپ

مطلب پیشنهادی

بررسی ارتباط بین تعهد عاطفی کارکنان و اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود رایگان بررسی ارتباط بین تعهد عاطفی کارکنان و اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری ، این محصول ارزشمند " بررسی ارتباط بین تعهد عاطفی کارکنان و اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری "را از یاهو شاپ دانلود نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *