خانه / فنی و مهندسی / سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

دانلود رایگان سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) “را از یاهو شاپ دانلود نمایید.


جهانی‌شدن تجارت و اقتصاد و پویاتر شدن رقابت، نقش مشتریان را در سازمان‌ها تغییر داده است نگاه امروز سازمان‌ها به مشتریان تنها یک مصرف‌کننده صرف نیست. مشتریان در سازمان‌های امروز در تولید کالا و ارائه خدمت، رویه‌های انجام امور و فرایندها، توسعه دانش و توان رقابتی، همراه و همگام اعضای سازمان هستند. بنابراین مدیریت مؤثر و کارآمد رابطه با مشتری و خلق و ارائه ارزش به او از مهم‌ترین مباحث موردعلاقه و توجه محققان و مدیران سازمان‌ها محسوب می‌شود. شرکت‌های امروزی از طریق تجزیه‌وتحلیل چرخه زندگی مشتری به افزایش ارزش مشتری دست‌یافته‌اند. ابزارها و فناوری‌های انبار داده، روابط عمومی و نحوه­ی برخورد با مشتریان و دیگر تکنیک‌های مدیریت ارتباط با مشتری، روش‌هایی هستند که فرصت‌های جدیدی را برای تجارت فراهم کرده‌اند؛ بنابراین، با جمع‌آوری داده‌های مربوط به مشتری و تصمیم‌گیری بر اساس الگوهای استخراج‌شده از روابط پنهان میان آن­ها، می‌توان به خواسته مشتری محوری خود جامه عمل پوشاند.&nbsp …

این محصول “سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)  “توسط پورتال  یاهو شاپ  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو شاپ

مطلب پیشنهادی

دانلود مقاله قتل ناشی از اشتباه

دانلود رایگان دانلود مقاله قتل ناشي از اشتباه ، مقاله ، تحقیق ،پایان نامه ،فایل فلش این محصول" دانلود مقاله قتل ناشي از اشتباه "را از یاهو شاپ دانلود نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *