خانه / علوم انسانی / اقدام پژوهی حل مشکلات املایی دانش آموز کلاس دوم دبستان

اقدام پژوهی حل مشکلات املایی دانش آموز کلاس دوم دبستان

دانلود رایگان اقدام پژوهی حل مشکلات املایی دانش آموز کلاس دوم دبستان ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” اقدام پژوهی حل مشکلات املایی دانش آموز کلاس دوم دبستان “را از یاهو شاپ دانلود نمایید.

اقدام پژوهی حل مشکلات املایی دانش آموز کلاس دوم دبستان فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: ۱۲       چکیده :  موضوع پژوهش بنده در مورد رفع مشکلات املایی مرصاد یکی از دانش آموزان کلاس دوم دبستان شهیدفیاض بخش ناحیه ۵تبریز می باشد .  مشکلا ت املایی مرصاد به شرح زیر می باشد :  1- عجله در نوشتن تکالیف درسی   2- داشتن حس ترس حین نوشتن املا   3- اختلال در حافظه دیداری   4- عدم استفاده از تشویق برای او حین تغییرات جزئی در ورقه املا      راه هایی که برای رفع این مشکل برگزیدم عبارتند از :  1- دعوت از اولیای مرصاد به مدرسه وصحبت با ایشان   2- مشاهده رفتارهای مرصادحین نوشتن املا وصحبت کردن با او   3- استفاده از انواع روشهای گفتن املا   4- توجه به مفهوم کلمات وجملات هنگام نوشتن   5- دادن برنامه درسی منظم وبازخورد های مناسب    مقدمه : نظر به اینکه درس املاء و به عبارت دیگر خواندن و نوشتن پایه ی کسب علم می باشد و دانش آموزی که در درس املاء ضعیف است عملاً در سایر دروس نیز حتی با وجود استعداد بالا …

این محصول ارزشمند “اقدام پژوهی حل مشکلات املایی دانش آموز کلاس دوم دبستان  “توسط پورتال  یاهو شاپ   جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: yahoo-shop.ir

درباره ی

همچنین ببینید

اقدام پژوهی بهبود فرایند یاددهی و یادگیری در کلاسهای چند پایه مدرسه

اقدام پژوهی بهبود فرایند یاددهی و یادگیری در کلاسهای چند پایه مدرسه فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: 37       مقدمه : آموزش و پرورش یک حقوق عمومی است و هر کودکی حق دارد که از آموزش بهره مند گردد لذا ایجاد کلاس های چند پایه فرصت یادگیری برای بسیاری از کودکان مناطق و روستایی و عشایری را فراهم می سازد . توسعه   مدارس با کلاسهای چند پایه بنا به دلایلی هم چون کاهش جمعیت دانش آموزی ،موقعیت و ... اجتناب ناپذیر است کلاس های چند پایه به عنوان ابزاری جهت خدمت به انسان های محروم و مراکزی جهت ایجاد آگاهی اجتماعی ، پیشرفت اقتصاد و ...به شمار می آید . تدریس کلاس های چند پایه یکی از روش های آموزشی است که می توان نیاز های بسیاری از واجب التعلیم در مناطق محروم تامین نماید ، نگاه های مختلفی به کلاس های درسی چند پایه وجود دارد ، برخی از این کلاس ها را جزو معضلات آموزشی می دانند و برخی دیگر وجود این کلاس ها را به مشابه فرصتی برای یک عمل آموزشی و پرورشی بهینه به شمار می آورند . بررسی ها و تحقیقات انجام گرفته نشان می دهد که میان دانش آموزان کلاس های چند پایه با دانش آموزان کلاس های ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *